Kjøpte du månedskort før streiken? Vi betaler deg tilbake!

Vi ønsker å ta ekstra godt vare på våre mest trofaste kunder. Derfor betaler vi tilbake for de dagene du hadde igjen på kortet når streiken startet.

Dette får du tilbake

Aktiverte og delvis benyttede billetter kan refunderes. Her ser du hvor mye du får tilbake:

  • Enkeltbillett: Refunderes ikke
  • 24-timers billett: Refunderes ikke
  • 7-dagers billett: Refunderes ikke
  • 30-dagers billett: Du får refusjon for antall resterende døgn.
  • 365-dagers billett: Du får refusjon for antall resterende døgn. Vi tar utgangspunkt i de 300 døgnene du har betalt for, ikke de 365 døgnene billetten er gyldig.

Vi refunderer ikke selve busskortet, kun billetten du har i kortet.

 

Søk refusjon

* krav om refusjon sendes på e-post til okt@viken.no.

* gjelder kun 30- og 365 dagers billetter.

* husk å legge ved kopi av kvittering, dvs kortnummeret.

* husk fullt navn og adresse.

* husk kontonummer.

* hvis billetten er kjøpt i billett-appen holder det med appID eller ordrenummer.

 

Administrasjonsgebyr 

Vanligvis må man betale 100 kroner i gebyr per ekspedisjon, men siden dette er en veldig spesiell situasjon, så slipper du også å betale dette gebyret. 


Publisert 22. september 2020. Sist oppdatert 26. oktober 2020